Chajda a Rybníček: raději bez peoplemetrů

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK: Chajda a Rybníček: raději bez peoplemetrů
Nové digitální stanice TV Barrandov a Febio TV se v případě potvrzení udělení licence dočasně nezapojí do výzkumu elektronického měření sledovanosti, jehož zadavatelem je Asociace televizních organizací. „Po startu budeme prodávat reklamu na pásmový ceník, a ne na gross rating point (GRP), jako ČT, Nova nebo Prima. To bychom velmi pohořeli,“ řekl generální ředitel TV Barrandov Petr Chajda. „Ze začátku není prodej na GRP výhodný,“ dodal generální ředitel Febio TV Richard Rybníček. „Z pohledu provozovatele malé TV stanice je prodej reklamy na GRP kontraproduktivní,“ potvrdil ředitel plánování mediální agentury MindShare Jiří Vítek. Tematické stanice nyní využívají data z Media projektu, který realizuje GfK Praha.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení