TITULEK: Chajda a Rybníček: raději bez peoplemetrů
Nové digitální stanice TV Barrandov a Febio TV se v případě potvrzení udělení licence dočasně nezapojí do výzkumu elektronického měření sledovanosti, jehož zadavatelem je Asociace televizních organizací. „Po startu budeme prodávat reklamu na pásmový ceník, a ne na gross rating point (GRP), jako ČT, Nova nebo Prima. To bychom velmi pohořeli,“ řekl generální ředitel TV Barrandov Petr Chajda. „Ze začátku není prodej na GRP výhodný,“ dodal generální ředitel Febio TV Richard Rybníček. „Z pohledu provozovatele malé TV stanice je prodej reklamy na GRP kontraproduktivní,“ potvrdil ředitel plánování mediální agentury MindShare Jiří Vítek. Tematické stanice nyní využívají data z Media projektu, který realizuje GfK Praha.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?