Češi v soutěži Young Creatives

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Asociacekomunikačních agentur (AKA) , Screenvision ČR a zástupci festivalu Cannes Lionsse dohodli na účasti mladých českých kreativců (podmínkou je datum narození po 23. 6. 1978) v obou kategoriích, print a film, v soutěži Young Creatives. Ta každoročně probíhá v rámci festivalu. Dvoučlenné vítězné týmy, které v Cannes letos změří své síly s kreativci z ostatních zemí, vzejdou ze soutěžního kola na domácí půdě. Uzávěrka pro přihlášky byla stanovena na 15. dubna. 24. 4. dostanou soutěžící zadání, termín odevzdávky návrhů je o den později večer. Každá agentura může poslat maximálně dva týmy do každé kategorie. Náklady na cesty obou vítězných týmů uhradí AKA, Screenvision a další dva sponzoři – isifa Image Service a jedna produkční společnost, jejíž výběr teprve proběhne. V české porotě, která návrhy vyhodnotí, by měli zasednout admeni J. Mikeš, M. Šebesťák, J. Havelka a zástupce AKA, Screenvision, isifa Image Service a produkční společnosti.


01obr_cannes_2006.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.