Asociacekomunikačních agentur (AKA) , Screenvision ČR a zástupci festivalu Cannes Lionsse dohodli na účasti mladých českých kreativců (podmínkou je datum narození po 23. 6. 1978) v obou kategoriích, print a film, v soutěži Young Creatives. Ta každoročně probíhá v rámci festivalu. Dvoučlenné vítězné týmy, které v Cannes letos změří své síly s kreativci z ostatních zemí, vzejdou ze soutěžního kola na domácí půdě. Uzávěrka pro přihlášky byla stanovena na 15. dubna. 24. 4. dostanou soutěžící zadání, termín odevzdávky návrhů je o den později večer. Každá agentura může poslat maximálně dva týmy do každé kategorie. Náklady na cesty obou vítězných týmů uhradí AKA, Screenvision a další dva sponzoři – isifa Image Service a jedna produkční společnost, jejíž výběr teprve proběhne. V české porotě, která návrhy vyhodnotí, by měli zasednout admeni J. Mikeš, M. Šebesťák, J. Havelka a zástupce AKA, Screenvision, isifa Image Service a produkční společnosti.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).