Bývalý šéf HSBC přechází k Y&R

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Bývalý šéf HSBC přechází k Y&R
Hlavní šéf WPP Martin Sorell oznámil, že Peter Stringham, odstoupivší marketingový ředitel finanční společnosti HSBC, přechází jako chief executive k Young & Rubicam Brands. Stringham se z HSBC rozhodl odejít po pěti letech, předtím pracoval v New Yorku jako chief executive Y&R pro Severní Ameriku. HSBC je rovněž klientem WPP, obchodní věci má na starost síťová agentura JWT. Pod Y&R Brands spadají agentury jako Y&R, Wunderman, Landor Associates a další.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.