Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Byla by chyba toho nevyužít

Redakce MAM12. 2. 2007

02_editorial_Koppl.jpgA je to černé na bílém. Přestože se všichni tzv. odborníci a tzv. mediální a marketingoví poradci shodují na tom, že tištěná média čeká s příchodem internetu těžká doba, aktuální výsledky Media Projektu tomu nenasvědčují, ba právě naopak. V době, kdy český web hlásí rekordní čísla o návštěvnosti, tak souběžně pokračují zlaté časy tištěných médií. A to hovoříme pouze o titulech, které jsou v Media Projektu zařazené, a vynecháváme fakt, že vedle toho jsou k dispozici i zdarma distribuované deníky. Pro tištěná média je to, spolu s nárůstem čtenářů časopisů, nesporně hodně dobrá zpráva, kterou by byl hřích nevyužít.
Reklama je slovy Leo Burnetta schopností vnímat a interpretovat. O pár let později pak Naomi Kleinová, mimo jiné i autorka knihy No Logo, ještě napsala větu, že reklama je povolání, kde lidé manipulují se symboly. A přesně tato dvě slova by si dnes měla vzít k srdci UVDT a měla by něco udělat pro podporu tištěných médií v očích spotřebitelů, zadavatelů inzerce a samozřejmě i agentur. I když jsou dnes čísla optimistická, tak nikdo soudný nestojí o nálepku vymírajícího dinosaura, a ať chceme nebo ne, tak právě tento příznak lidé z internetu tištěným médiím přisuzují (sic, často patří do stejné vydavatelské skupiny).
Každopádně výsledek je to zajímavý. A to hlavně proto, že by bylo zajímavé se podívat detailněji na data ze sociologie a ekonomie běžného dne. Ty vychází z toho, že každý člověk má k dispozici pouze 24 hodin denně, a do nich rozděluje jednotlivé činnosti. A celkem logicky, pokud jedna činnost získává, tak druhá ztrácí. Která to asi je tentokrát?
Ostatně k internetu se celkem zajímavě vyjádřil na začátku roku i zakladatel sítě WPP Martin Sorell. Nejdříve v rozhovoru uvedl, že pro komunikační agentury této sítě je internet důležitý prvek, který přináší meziročně mimořádné nárůsty, ale zároveň si neodpustil zajímavou poznámku, když uvedl: “Internet je socialistické médium se vším všudy. Velká očekávání, rychlý růst, společné vlastnictví, téměř žádné dodržování zákonů a vše zadarmo, včetně zpráv. Pak se nemůže nikdo divit, že to jako byznys snadno krachuje.” A pak že se už od tohoto muže ničeho zajímavého nedočkáme.

šéfredaktor

×

Sledovanost TV – 5.týden 2007 (29.1. – 4.2.)

Starší článek

EMI údajně chystá webový prodej hudby bez protipirátské ochrany

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více