Britské banky cílí na Poláky

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Britské banky cílí na Poláky
Peněžní ústavy ve Velké Británii se snaží nalákat potenciální zákazníky z Polska. Slibují jim nízké poplatky nebo obsluhu v polštině, v reklamách zaznívají claimy typu „U nás má konto pan Tadeáš,“ hrdina eposu polského básníka Adama Mickiewicze. Po celé Británii je na hlavních ulicích, stanicích a nákupních centrech rozmístěno přes sedm stovek billboardů. Těmi se banky snaží oslovit asi milion Poláků, kteří ve Velké Británii pracují. Finančníci najímají Poláky i jako obsluhu u přepážek nebo tvůrce internetových stránek. Například banka Lloyds TBS má v polštině i formuláře potřebné pro zřízení účtu a při zřizování bankovního konta vyžaduje méně formalit, než je tomu obvyklé.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.