Bonton zdůrazňuje pop-rock

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_Bonton.jpg
Tento týden startuje nová kampaň rádia Bonton. „Reklama volně navazuje na kampaň v loňském roce, ale tentokrát staví na názvech kapel a zpěváků typických pro hudební formát pop-rock,“ řekl ředitel marketingu rádií skupiny Lagardere Matouš Rek. V mediamixu, který pokrývá převážně Prahu, mají zastoupení především billborady, speciální out-doorové plochy, rámečky v metru a tisk. V prvním březnovém víkendu bude zahájena i kampaň Frekvence 1.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení