Za Allianz bude komunikovat Janotková

3. 1. 2007 08:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pozici vedoucího oddělení komunikace a tiskového mluvčího pojišťovny Allianz opustil ke konci roku 2006 Milan Káňa (37). Ve funkci jej vystřídala Alena Janotková (41). Káňa pozici zastával od roku 2003. Janotková působila osm let jako vedoucí úseku public relations ve společnosti Glaverbel Czech a poslední rok byla obchodní ředitelkou společnosti Prodeco. Káňa pracuje od ledna jako PR manažer v Profireal Group. Pojišťovna Allianz, která je třetí největší pojišťovnou na tuzemském trhu, působí v České republice od roku 1993. Jde o český právnický subjekt, jehož zakladatelem a stoprocentním akcionářem je Allianz AG, jedna z největších pojišťoven na světě.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.