Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výroční ceny Óčka budou předány na koncertě

Redakce MAM19. 1. 2007

Televize Óčko udělí 2. února ve Velkém sále pražské Lucerny své výroční hudební ceny za loňský rok. Na programu večera, který Óčko stejně jako rádio Wave odvysílá v přímém přenosu, budou čisté tři hodiny živé hudby v podání předních domácích rockových a popových kapel.
“Už teď je skoro vyprodáno, k prodeji je jen poslední stovka vstupenek,” řekl dnes v Praze novinářům ředitel Óčka Jiří Balvín.
Výroční ceny Óčka, o jejichž udělení rozhodují diváci prostřednictvím zpráv SMS zaslaných z mobilních telefonů, se letos uskuteční již počtvrté. “Vystoupí především kapely, které byly nominovány v letošním nebo loňském ročníku,” uvedl Stanislav Zdílna z Óčka.
Na scéně se vystřídají například Tata Bojs, Chinaski, Kryštof a slovenská Peha, chybět nebudou ani Dara Rolins, Petr Bende nebo Michal Hrůza. Dále se představí soubory Sunset Blvd., Toneless, Another Way a Banana; své nové album zde pokřtí zpěvačka L.B.P.
Moderátory večera budou Jiří Havelka, Ondřej Cihlář, Tomáš Jeřábek a Petr Prokop, kteří na Óčku uvádějí pravidelný pořad Baráž.
V loňském ročníku hudebních cen Óčka přišlo pořadatelům od hlasujících celkem téměř 20 000 hlasů. Bylo to asi o 6000 více než v předchozím roce a více než trojnásobek počtu hlasů, které přišly v úvodním ročníku.

×

Intersport chystá další expanzi

Starší článek

Ruští mobilní operátoři vyzývají klienty, aby víc telefonovali

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více