Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Většina uživatelů internetu plánuje zimní dovolenou online

Redakce MAM18. 1. 2007

Převážná většina uživatelů internetu ho využívá pro plánování letošní zimní dovolené. Uvedlo to devět z deseti dotázaných. Přes 40 procent dotázaných se chystá zimní dovolenou strávit na sněhu, většinou se chystají vyrazit autem po Česku. Pětina dotázaných plánuje letět do teplých krajů. Nejčastější délka zimní dovolené je pět až deset dnů. Vyplývá to z průzkumu, který na svých stránkách mezi 1137 uživateli internetu uskutečnil portál Centrum.cz.
Téměř třetina dotázaných plánuje přes internet jen ubytování, každý čtvrtý vyhledává obecné informace o cílové destinaci a pětina lidí si přes internet zařizuje kompletní dovolenou. Lidé, kteří v zimě poletí za teplem, plánují dovolenou přes síť o polovinu častěji než ostatní respondenti. Přestože se více než třetina uživatelů dívá na nabídky cestovních kanceláří, většina dotázaných (54%) plánuje dovolenou individuálně. „Jako přednosti plánování dovolené přes internet vidí respondenti možnost získání informací ze všech oblastí z jednoho místa a v pohodlí (56%) a možnost porovnávat různé nabídky (52%). Lidé plánující kompletní dovolenou přes internet navíc téměř dvakrát častěji než ostatní uvádí finanční výhodnost oproti kamenným CK. Žádné zápory v plánování dovolené po internetu nevidí dvě třetiny dotázaných,“ říká Miroslav Kůta, hlavní analytik Centrum.cz. Průzkum probíhal na stránkách portálu Centrum.cz v druhé polovině prosince 2006 a v první polovině ledna 2007. Zúčastnili se ho téměř shodným dílem muži i ženy. Polovina respondentů je ve věku 20-39 let. Tři čtvrtiny dotázaných mají středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.

-red-

×

Volný spouští Kinomanii

Starší článek

Intersport chystá další expanzi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více