Versace zkouší modelky, Louis Vuittone herečky
TITULEK13: Versace zkouší modelky, Louis Vuittone herečky
Novými tvářemi značky Versace se stanou pro kampaň jaro-léto 2007 topmodelky Kate Mossová, Angela Lindvallová, Caroline Murphyová, Carmen Kassová a Doutzen Kroesová. Značka Versace tímto výběrem naznačila změnu komunikační strategie, když místo hereček jako Halle Berryová, Demi Mooreová a Madonna sahá pro slavné tváře opět do módního průmyslu. Snímky, které na reklamní vizuály zhotovil fotograf Mario Testino v jednom luxusním newyorském bytě na Manhattanu, by měly zachycovat sílu a sebejistotu ženy, jíž ale nechybí ženskost, a přitom není přehnaně sexy. Donatella Versaceová, kreativní ředitelka italské módní značky, zdůvodnila návrat značky k topmodelkám i snahou přiblížit se stávajícícmu trendu ve vnímání osobností módního průmyslu. “Lidé se dnes dívají na modelky jako ikony určitého stylu, který reprezentují nejen tím, jak se oblékají nebo na jakých akcích a eventech se objevují, ale také svým osobním životem.” V této souvislosti je zajímavé připomenout například osobní život topmodelky Kate Moss, která se loni v březnu “proslavila” kokainovým skandálem. Navzdory tomu ale její popularita spíše vzrostla a Kate Moss zůstala i nadále jednou z nejlépe placených modelek.
Slavnou herečku pro nadcházející kampaň zvolila naopak módní značka Louis Vuitton. Její tváří se stala herečka Scarlett Johansson, které podle Marca Jacobse, uměleckého ředitele značky Louis Vuitton, nejlépe padnou letošní modely z jarní a letní kolekce inspirované 18. stoletím a současným street stylem. Vizuály zachycující americkou herečku na houpačce se objeví v hlavních světových městech módy během února.