Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Versace zkouší modelky, Louis Vuittone herečky

Redakce MAM22. 1. 2007

TITULEK13: Versace zkouší modelky, Louis Vuittone herečky
Novými tvářemi značky Versace se stanou pro kampaň jaro-léto 2007 topmodelky Kate Mossová, Angela Lindvallová, Caroline Murphyová, Carmen Kassová a Doutzen Kroesová. Značka Versace tímto výběrem naznačila změnu komunikační strategie, když místo hereček jako Halle Berryová, Demi Mooreová a Madonna sahá pro slavné tváře opět do módního průmyslu. Snímky, které na reklamní vizuály zhotovil fotograf Mario Testino v jednom luxusním newyorském bytě na Manhattanu, by měly zachycovat sílu a sebejistotu ženy, jíž ale nechybí ženskost, a přitom není přehnaně sexy. Donatella Versaceová, kreativní ředitelka italské módní značky, zdůvodnila návrat značky k topmodelkám i snahou přiblížit se stávajícícmu trendu ve vnímání osobností módního průmyslu. “Lidé se dnes dívají na modelky jako ikony určitého stylu, který reprezentují nejen tím, jak se oblékají nebo na jakých akcích a eventech se objevují, ale také svým osobním životem.” V této souvislosti je zajímavé připomenout například osobní život topmodelky Kate Moss, která se loni v březnu “proslavila” kokainovým skandálem. Navzdory tomu ale její popularita spíše vzrostla a Kate Moss zůstala i nadále jednou z nejlépe placených modelek.
Slavnou herečku pro nadcházející kampaň zvolila naopak módní značka Louis Vuitton. Její tváří se stala herečka Scarlett Johansson, které podle Marca Jacobse, uměleckého ředitele značky Louis Vuitton, nejlépe padnou letošní modely z jarní a letní kolekce inspirované 18. stoletím a současným street stylem. Vizuály zachycující americkou herečku na houpačce se objeví v hlavních světových městech módy během února.

×

Loni daly firmy na TV reklamu víc

Starší článek

Obchodní řetězce loni výrazně zvýšily výdaje na televizní reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více