Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Večerní podíl Novy dosáhl v listopadu rekordu

Redakce MAM2. 1. 2007

Televize Nova dosáhla v listopadu rekordního podílu na sledovanosti v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00, označovaném jako prime time. Její podíl 49,7 procenta je nejvyšší nejen za letošní, ale také za loňský rok. Naopak měsíční podíl Primy v prime time klesl na 17,1 procenta, což je podle dostupných údajů nejméně od ledna loňského roku.
Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
Podíl Novy v hlavním večerním čase stoupl proti říjnu o 1,9 bodu na 49,7 procenta; ve srovnání s loňským listopadem je to více o 11,7 bodu. Prima si ve srovnání s říjnem pohoršila o 1,6 bodu a její podíl se snížil na 17,1 procenta. Proti loňskému listopadu je to pokles o 11,3 procenta.
Česká televize si v prime time polepšila o dvě desetiny bodu na 21,5 procenta, ČT2 zaznamenala pokles o čtyři desetiny na 6,4 procenta. Podíl ČT24 stoupl o sedm setin na 0,46 bodu, podíl ČT4 Sport narostl o dvě setiny na 0,19 bodu.
Co se týče podílu na celodenní sledovanosti, Nova si polepšila o 1,3 bodu na 43,2 procenta. Podíl stoupl i ČT2, a to o tři desetiny na 7,9 procenta. Prima zaznamenala pokles o 1,6 bodu na 19,6 procenta, ČT1 si pohoršila o dvě desetiny a její podíl byl 22,1 procenta. Podíly ČT24 a ČT4 Sport stouply shodně o čtyři setiny, u zpravodajského kanálu na 0,61 bodu, u sportovního na 0,21 bodu.
V listopadu strávili lidé u TV obrazovek v průměru tři hodiny a 32 minut, což je více o 18 minut proti říjnu, ale méně o 22 minut než loni v listopadu. V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 věnovali televizním pořadům v průměru hodinu a 39 minut, což je o tři minuty více než v říjnu, ale oproti loňskému listopadu se tato doba zkrátila o pět minut.

×

RTA hodlá v šesti krajích ČR více vstupovat do programu Primy

Starší článek

V roce 2006 zabity desítky novinářů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více