Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ve Francii začaly zimní výprodeje

Redakce MAM10. 1. 2007

Se slevami jdoucími místy až k 80 procentům začaly ve Francii zimní výprodeje. Obchodníci v nich vidí poslední šanci vylepšit bilanci zimní sezony, jež byla kvůli nezvykle teplému počasí mimořádně slabá. Před pařížskými obchodními domy i před butiky velkých módních firem se před dnešním otevřením tvořily fronty a počáteční zájem zákazníků byl hodnocen jako slibný.
Slevy začínají na 30 procentech, nejčastěji jsou ale padesátiprocentní. Výprodeje potrvají od čtyř do šesti týdnů v závislosti na rozhodnutí prefektů jednotlivých departamentů.
V Paříži se v jejich rámci počítá i s mimořádným prodloužením otevírací doby, což vyvolalo hněv odborů a výzvy ke stávce v největších obchodních domech. Jejich vedení ale nepředpokládá, že by byl provoz výrazněji ohrožen, a při dnešním zahájení výprodejů se stávka nijak neprojevila.
Teplé počasí způsobilo, že zásoby neprodaného zimního zboží jsou letos větší než obvykle. Obchodní řetězce kvůli sníženému prodeji tohoto zboží zaznamenaly loni zvýšení obratu jen o 1,7 procenta místo očekávaných tří procent. U nezávislých prodejců se loni prodej snížil o 1,4 procenta a supermarkety a hypermarkety zaznamenaly snížení o 3,5 procenta, napsal list Les Echos.
Do výprodejů jde i nábytek nebo potřeby pro domácnost, ale hlavní pozornost se jako vždycky soustřeďuje na oblečení a obuv. Vedle konfekce lze výrazně levněji nakoupit výtvory dílen nejznámějších módních návrhářů. Plášť od Valentina je tak při poloviční slevě za 3205 eur (asi 90 000 korun), kostým Chanel za 2700, róba Azzaro za 2300 a kabelka Gucci za necelých 1200 eur.

×

Čechy loni stála zahraniční dovolená v průměru 13 395 Kč

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 28. prosince 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více