Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V UNESCO se jedná o pomoci Iráku při zajištění tiskové svobody

Redakce MAM9. 1. 2007

Minutou ticha k uctění památky novinářů zabitých v Iráku začala v pařížském sídle UNESCO konference o tiskové svobodě v této zemi. Její účastníci budou jednat o možnostech jak pomoci irácké vládě při vytváření prostředí pro svobodnou práci novinářů.
Generální ředitel UNESCO Koičiro Macuura v zahajovacím projevu citoval údaje mezinárodních novinářských organizací, podle nichž bylo loni v Iráku zabito 66 novinářů a spolupracovníků sdělovacích prostředků, většinou místních. Irák tak byl už čtvrtý rok po sobě zemí, ve které jsou novináři vystaveni největšímu nebezpečí. Od zahájení války na jaře 2003 už tam bylo zabito víc novinářů než za dvacet let války ve Vietnamu.
Macuura řekl, že tisková svoboda je pro budoucnost Iráku nanejvýš důležitá a že v situaci sílícího krveprolévání a utrpení je morální povinnost pomoci Iráku při podpoře tiskové svobody.
UNESCO (Organizace Spojených národů pro výchovu, vědu a kulturu) přispívá na mezinárodní program výchovy iráckých novinářů, dotovaný částkou tři miliony eur (84 miliony korun).
Konference se účastní asi lidí spojených tak či onak s prací sdělovacích prostředků. Mezi iráckými účastníky, kteří tvoří většinu, je i bývalý ministr kultury Mufíd Džazajrí. Závěry konference budou ve formě doporučení schváleny ve středu, kdy akce končí.

×

Růst výdajů na reklamu v USA letos zpomalí

Starší článek

Budvar se dohodl s odvěkým rivalem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více