V posledním týdnu roku stouply divácké podíly Primě, klesly ČT1

3. 1. 2007 15:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V posledním týdnu loňského roku, který začínal prvním svátkem vánočním a končil Silvestrem, stouply průměrné týdenní podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den stanici Prima. Naopak podíly ČT1 v obou sledovaných časech klesly. Večerní podíl ČT2 se ocitl pod hranicí pěti procent, a dosáhl tak svého loňského minima, vyplývá z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nova si v čase mezi 19:00 a 23:00 označovaném jako prime time polepšila o 1,6 bodu na 46 procent. Primu sledovalo 19 lidí z každé stovky u obrazovek, což je více o sedm desetin procenta než o týden dříve. ČT1 ztratila tři body a její podíl byl 23,6 procenta, podíl ČT2 se snížil o dvě desetiny na necelých pět procent. Podíl ČT24 klesl o dvě setiny na 0,53 bodu, podíl ČT4 Sport o šest setin na 0,12 bodu.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, podíl ČT2 se naopak zvýšil, a to o 1,2 bodu na 7,6 procenta. Nárůst zaznamenala i Prima, a to o čtyři desetiny bodu na 20,2 procenta. Podíl Novy klesl o 1,3 bodu na 42,2 procenta, podíl ČT1 pak o 1,4 bodu na 21,5 procenta. Podíl ČT24 se snížil o tři setiny na 0,67 bodu, podíl ČT4 Sport stoupnul o dvě setiny na 0,24 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo Televizní noviny v úterý na druhý svátek vánoční, bylo jich přes 3,1 milionu, což představuje 36,5 procenta dospělé populace. Na ČT1 nejvíce lákala pohádka Tajemství Lesní země, kterou v pondělí na první svátek vánoční večer vidělo přes 1,8 milionu diváků.
Z nabídky Primy si nejvíce lidí vybralo film Panic je nanic, na který si v sobotu udělalo čas zhruba 1,3 milionu dospělých. Nejsledovanějšími pořady na ČT2 byl příběh Lokomotiva z cyklu Bakaláři na druhý svátek vánoční a páteční dokument Život savců podle Davida Attenborougha; oba pořady shodně zhlédlo necelých 600 000 zájemců.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.