Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V posledním týdnu roku stouply divácké podíly Primě, klesly ČT1

Redakce MAM3. 1. 2007

V posledním týdnu loňského roku, který začínal prvním svátkem vánočním a končil Silvestrem, stouply průměrné týdenní podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den stanici Prima. Naopak podíly ČT1 v obou sledovaných časech klesly. Večerní podíl ČT2 se ocitl pod hranicí pěti procent, a dosáhl tak svého loňského minima, vyplývá z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nova si v čase mezi 19:00 a 23:00 označovaném jako prime time polepšila o 1,6 bodu na 46 procent. Primu sledovalo 19 lidí z každé stovky u obrazovek, což je více o sedm desetin procenta než o týden dříve. ČT1 ztratila tři body a její podíl byl 23,6 procenta, podíl ČT2 se snížil o dvě desetiny na necelých pět procent. Podíl ČT24 klesl o dvě setiny na 0,53 bodu, podíl ČT4 Sport o šest setin na 0,12 bodu.
Co se týče podílů na celodenní sledovanosti, podíl ČT2 se naopak zvýšil, a to o 1,2 bodu na 7,6 procenta. Nárůst zaznamenala i Prima, a to o čtyři desetiny bodu na 20,2 procenta. Podíl Novy klesl o 1,3 bodu na 42,2 procenta, podíl ČT1 pak o 1,4 bodu na 21,5 procenta. Podíl ČT24 se snížil o tři setiny na 0,67 bodu, podíl ČT4 Sport stoupnul o dvě setiny na 0,24 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo Televizní noviny v úterý na druhý svátek vánoční, bylo jich přes 3,1 milionu, což představuje 36,5 procenta dospělé populace. Na ČT1 nejvíce lákala pohádka Tajemství Lesní země, kterou v pondělí na první svátek vánoční večer vidělo přes 1,8 milionu diváků.
Z nabídky Primy si nejvíce lidí vybralo film Panic je nanic, na který si v sobotu udělalo čas zhruba 1,3 milionu dospělých. Nejsledovanějšími pořady na ČT2 byl příběh Lokomotiva z cyklu Bakaláři na druhý svátek vánoční a páteční dokument Život savců podle Davida Attenborougha; oba pořady shodně zhlédlo necelých 600 000 zájemců.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 21. prosince 2006

Starší článek

CME Media Services se spojila s majitelem licence pro Novu CET 21

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více