V historickém centru Brna bude méně reklamních ploch. Rozhodli o tom představitelé radnice Brno-střed, kteří nechtějí dát po poradě s odborníky povolení jedné reklamní firmě k tomu, aby měla v centru nadále rozmístěno na zábradlích 188 reklamních ploch.
„Chceme, aby reklamní plochy nenarušovaly historický ráz městské části. Nechceme, aby tady bylo nějaké Las Vegas,“ řekl starosta Brna-středu Michal Bortel.
Zdůraznil, že reklamní panely jen nehyzdily historické centrum, ale navíc podle odborníků zhoršovaly dopravní provoz. Proto radnice opakovaně odmítla dát povolení k tomu, aby mohly být reklamní panely nadále rozmístěny ve středu města.
Bortel dodal, že rozhodnutí představitelů radnice neznamená stop pro rozmísťování reklamy v centru jihomoravské metropole. Podle něj je ale nutné, aby se tyto projekty v budoucnu schvalovaly s větší obezřetností.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?