Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ÚOHS povolil prodej Droxi i rozšíření drogistické sítě Teta

Redakce MAM4. 1. 2007

Německá firma Schlecker může koupit síť drogerií Droxi a majitel drogerií Teta firma p.k. Solvent smí ovládnout předního domácího distributora drogistického zboží Mistr Distribuce. Obě fúze povolil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Na trhu drogerií v ČR je silná konkurence, a fúze tak nenaruší hospodářskou soutěž, řekl mluvčí ÚOHS Kristián Chalupa.
Mistr Distribuce má na českém trhu na starost drogistické výrobky Procter&Gamble, ReckittBenckiser, Colgate&Palmolive, Vileda, LAKMA či Bielenda. Společnost provozuje distribuční sklady v Brně a Kněževsi u Prahy. Předloni vykázala tržby za prodej vlastních výrobků a služeb 1,14 miliardy korun. Firma nyní spolupracuje s několika desítkami nezávislých prodejen TOP drogerie a je dceřinou společností logistické firmy ESA.
Síť specializovaných obchodů Teta na konci roku 2005 v Česku měla 516 prodejen a její předloňský obrat činil 3,6 miliardy korun. Loni počet drogerií zařazených do řetězce Teta vzrostl na více než 560 a podle dřívějších informací majitelů by měl díky fúzi ještě narůst.
Droxi sdružuje 130 obchodů. Dosud patří do skupiny Meinl. Ta už předloni prodala kvůli ztrátovosti své české supermarkety Julius Meinl nizozemskému Aholdu, provozovateli prodejen Albert a Hypernova. Společnost Droxi se z červených čísel dostala předloni, vykázala zisk téměř 60 milionů při tržbách 1,6 miliardy korun. Firma Schlecker má nyní v Česku 19 prodejen, v Německu je to ale největší drogistický řetězec, který má přes 10.000 obchodů.
ÚOHS už dříve uvedl, že tržní podíl spojených firem nebude pro český trh znamenat hrozbu. Drogistické zboží dnes prodávají také obchodní řetězce a v omezené míře i lékárny. Firmy mají navíc konkurenty i mezi ostatními sítěmi drogerií. S 95 prodejnami je to třeba Rossmann nebo dm-drogerie markt, která v ČR provozuje 116 obchodů.

×

Skupina, do níž patří kabelová UPC, dokončila koupi Karnevalu

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 1. týden 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více