Tvujdum.cz spouští stream

8. 1. 2007 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Portál o bydlení a stavebnictví Tvujdum.cz spustil vysílání streamovaného videa. Česká mediální společnost Media Online, která na evropském trhu internetových médií působí od roku 1998, vydává největší tuzemský portál o bydlení a stavebnictví Tvujdum.cz, zároveň na Slovensku provozuje Tvojdom.sk, v Rakousku Deinwohnen.at a také Dobropozalovat.ru v Rusku.
„Od roku 1998 vytváří každý den dvě desítky redaktorů nový obsah Tvujdum.cz. Tento odborný, statický obsah chceme nyní doplnit o atraktivní, naučnou formu dokumentárních filmů. Vysílání začínáme s deseti pořady a každý týden chceme uvádět nové tituly,“ řekl Ladislav Semetkovský, generální ředitel Media Online.
Vysílání je realizováno formou streamovaného videa, technologií Microsoft Media Technologies. Každý uživatel operačního systému MS Windows může bez potřeby instalace dalšího software jedním kliknutím okamžitě sledovat v reálném čase požadovaný dokument.
Bydlení je neustále aktuální téma v České republice, které je středem zájmu mnoha produktivně činných lidí. Pro ně Tvujdum.cz nabízí informace, vzdělání a odreagování v čtyřech sekcích: Bydlení, Kuchyně, Stavba, Reality. Aktuálně nabízí v archivu přibližně 6 tisíc původních článků a více než 90 tisíc nemovitostí na prodej a pronájem v sekci Reality. V srpnu 2006 byla zaznamenána historicky nejvyšší návštěvnost 304752 unikátních čtenářů.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.