Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tesku rostly vánoční tržby výrazněji mimo Británii

Redakce MAM17. 1. 2007

Tržby britskému řetězci prodejen Tesco Plc rostly o Vánocích výrazněji v zahraničí než v Británii. Zatímco v britských obchodech se šestitýdenní tržby Teska zvýšily o 5,4 procenta, mimo Británii vyskočily o 15,8 procenta. Největší britský maloobchod to uvedl v tiskové zprávě. Významnou pozici má i na českém trhu.
Za šest týdnů do 6. ledna se tržby stejných prodejen bez započtení prodeje pohonných hmot zvýšily v Británii meziročně o 5,9 procenta, což předčilo očekávání analytiků. Ukazatel, který ekonomové pozorně sledují, se nevztahuje na prodejny, které podnik otevřel v průběhu roku.
O zisku za vánoční období se Tesco ve zprávě nezmiňuje. Celoroční výsledky podnik zveřejní v dubnu.
Tesco provozuje ve světě kolem 2300 obchodních domů. Podniká v Británii, Irsku, České republice, Maďarsku, Polsku, na Slovensku a v Turecku. V Asii má prodejny v Číně, Japonsku, Malajsii, Jižní Koreji, na Tchaj-wanu a v Thajsku.
Britští konkurenti Teska měli o Vánocích také silné tržby. Solidní zprávy o vánočním prodeji přinesly Asda, J. Sainsbury a Morrison Supermarkets, napsala agentura AP.
Tesco Stores ČR provozuje v Česku šest obchodních domů, síť hypermarketů a supermarketů a šest čerpacích stanic. Zaměstnává 12 000 lidí a patří mezi největší obchodníky v zemi.

×

O2 se soudí o televizi v mobilech

Starší článek

JaT Media koupila slovenskou televizi Joj, Grafobal získal TA3

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více