Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Skupina, do níž patří kabelová UPC, dokončila koupi Karnevalu

Redakce MAM4. 1. 2007

Mateřská firma české kabelové jedničky UPC, společnost Liberty Global, dokončila koupi druhého největšího tuzemského poskytovatele kabelové televize Karneval Media. Zaplatila za něj 322,5 milionu eur, tedy kolem devíti miliard Kč.
Novými jednateli ve firmách Karneval Media, Forcable a TES Wireless budou generální ředitel UPC Václav Bartoň, provozní ředitel UPC Petr Jílek a obchodní ředitel Robert Kacovský.
Spojení operátorů na konci minulého roku schválil antimonopolní úřad. Na trhu tak vznikne dominantní společnost v oboru kabelových televizí s 800 000 klienty a silnější protihráč Telefónice 02 na trzích hlasových služeb a internetu.
Integrace firem bude trvat 12 až 18 měsíců. Zákazníkům by neměla způsobit žádné problémy. Firma bude nabízet služby pod jedinou značkou UPC, Karneval pomalu zanikne.
UPC a Karneval nyní mají dohromady téměř 600 000 uživatelů kabelové televize a kolem 200 000 uživatelů připojených na kabelový internet. Počet uživatelů telefonních služeb se pohybuje kolem 15 000 a UPC má ještě zhruba 120 000 uživatelů satelitní televize.

×

Němci se na internetu zajímají o počasí, cestování a erotiku

Starší článek

O počtu bonusových licencí Nově a Primě rozhodne novela

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více