Reklamu pro řetězec hypermarketů Globus bude v budoucnu vymýšlet agentura WMC Grey. Firma zvítězila ve výběrovém řízení, které Globus vyhlásil loni na podzim. informoval o tom vedoucí marketingu a firemního rozvoje Globusu Boris Malý.
Do druhého, finálového kola tendru Globusu postoupila kromě pozdějšího vítěze také agentura TBWA. „Spolupráce obou firem (Globusu a WMC Grey) bude zahájena ihned po podpisu smlouvy,“ uvedl Malý.
Výběrové řízení Globus zorganizoval ve spolupráci s Registrem reklamních agentur, stejně jako předchozí tendr na mediální agenturu. V něm řetězec ke konci minulého roku vybral společnost Zenith Optimedia.
V loňském roce Globus, který slavil deset let na českém trhu, investoval do reklamy celkem 54 milionů korun. o rok dříve to podle odborného týdeníku Marketing & Media a monitoringu reklamních výdajů do médií TNS Media Intelligence bylo 26 milionů.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.