Pružný outdoor na scéně

15. 1. 2007 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Tokiu, Londýně, Cannes a Lublani je v současnosti testován zástupce nové generace venkovních reklamních ploch, které umožní změnu motivu prakticky v reálném čase. Technologie vyvinutá izraelskou společností Magink se údajně ve srovnání se systémem tzv. LED-billboardů jeví jako nákladově příznivější, estetičtější a méně vtíravá. Elektronická plocha absorbuje světlo, které je následně použito k tvorbě obrazu. V noci je ovšem plocha uměle osvětlována. Přesto by měl pozorovatel mít pocit, že sleduje klasický papírový nosič. „Novinka je vhodná např. pro letecké společnosti, které zde mohou formou last minute inzerovat volné letenky,“ uvedla zástupkyně Magink Ruth Poliakine. Z velkých provozovatelů zatím po produktu sáhly Clearchannel a americký Lamar.


06obr_outdoor.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení