V Tokiu, Londýně, Cannes a Lublani je v současnosti testován zástupce nové generace venkovních reklamních ploch, které umožní změnu motivu prakticky v reálném čase. Technologie vyvinutá izraelskou společností Magink se údajně ve srovnání se systémem tzv. LED-billboardů jeví jako nákladově příznivější, estetičtější a méně vtíravá. Elektronická plocha absorbuje světlo, které je následně použito k tvorbě obrazu. V noci je ovšem plocha uměle osvětlována. Přesto by měl pozorovatel mít pocit, že sleduje klasický papírový nosič. „Novinka je vhodná např. pro letecké společnosti, které zde mohou formou last minute inzerovat volné letenky,“ uvedla zástupkyně Magink Ruth Poliakine. Z velkých provozovatelů zatím po produktu sáhly Clearchannel a americký Lamar.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.