Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prima potvrdila, že usiluje o přenosová práva z Eura 2008

Redakce MAM12. 1. 2007

Televize Prima oficiálně potvrdila, že usiluje o získání televizních práv na přenosy z fotbalového mistrovství Evropy, které se uskuteční v příštím roce na stadionech v Rakousku a ve Švýcarsku. Současně tvrdí, že v případě získání práv udělá všechno pro to, aby šampionátu byla věnována pozornost, jakou si zaslouží.
“Televize Prima se účastní výběrového řízení na získání vysílacích práv k mistrovství Evropy ve fotbale 2008. Jde o sportovní událost, která bude svým významem vévodit sportovním podnikům v roce 2008,” uvádí se v prohlášení zaslaném ČTK, v němž generální ředitel Primy Aleksandras Česnavičius ujistil, že rozhodnutí předcházela pečlivá analýza.
“Jsme si jisti, že pokud vysílací práva získáme, získají tím i fanoušci fotbalu. EURO 2008 je v případě, že vysílací práva získáme, plánováno jako priorita pro naše vysílání a mohu prohlásit, že mu bude věnován prostor, který odpovídá jeho veliké důležitosti,” uvedl Česnavičius.
Skutečnost, že Prima vstoupila do jednání o získání televizních práv, přinesla již koncem minulého týdne MF Dnes. Podle jejích informací Prima nabídla majiteli práv, jímž je Evropská fotbalová unie (UEFA), nejvyšší nabídku. Podle zjištění deníku nabídla televize sto milionů korun a o čtyřicet milionů tak převýšila nabídku, kterou zaslala Česká televize. Ta je tradičním majitelem práv z velkých fotbalových šampionátů.
Agentura Sportive, která je zástupcem UEFA při prodeji vysílacích práv, však výsledek tendru zatím tají. Experti na televizní problematiku ale tvrdí, že pokud Prima bude chtít práva maximálně využít, bude se snažit co nejdříve spustit digitální sportovní kanál. Celkem se totiž během turnaje odehraje 31 utkání a nezdá se být pravděpodobné, že by Prima všechny zápasy odvysílala na svém hlavním programu. Aby ale dostála podmínkám vysílacích práv, stačí jí odvysílat pouze 19 duelů.

×

Divácké ceny: Piráti a X-Men

Starší článek

V centru Brna bude méně reklamních tabulí na zábradlí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více