Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Počet českých uživatelů ICQ ve 4. čtvrtletí stoupl o čtvrtinu

Redakce MAM11. 1. 2007

Počet uživatelů služby ICQ pro komunikaci na internetu se v tuzemsku během posledních tří měsíců minulého roku zvýšil téměř o čtvrtinu na 1,5 milionu. Z toho zhruba 590 000 klientů používá přizpůsobenou českou verzi programu, uvedla společnost Atlas, která ICQ na českém trhu zastupuje.
Čeští uživatelé ICQ si mezi sebou denně vymění více než 37 milionů zpráv. “Podle interních statistik je velmi oblíbenou funkcí ICQ zasílání SMS zdarma. Kdekoliv byla tato služba zavedena, dočkala se vysoké obliby,” uvedl generální ředitel Atlasu David Duroň.
Portál Atlas začal nabízet ICQ v češtině loni na konci září. Od listopadu pak prostřednictvím služby nabízí i posílání SMS na mobilní telefony operátora Telefónica O2.
S přibližně 80procentním tržním podílem je ICQ nejpopulárnější službou na českém trhu. ICQ (foneticky I seek you = hledám tě) umožňuje posílat a odpovídat na zprávy v reálném čase a mít přehled o tom, kdo je zrovna připojen a může komunikovat. Uživatelé mohou vyhledávat ve společné databázi a vytvářet si vlastní seznamy. Každý uživatel dostane při registraci číselný kód, podle kterého jej server při připojení rozpozná.

×

Nové technologie mohou změnit způsob distribuce médií

Starší článek

Příjmy ČT letos i díky poplatkům překročí šest miliard korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více