Počasí v nové grafice

3. 1. 2007 15:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 1. ledna se na obrazovce České televize začala objevovat nová sluníčka, měsíčky, mraky a blesky. Pořad Počasí se představil v nové vizuální podobě z dílny grafika Pavla Kyzlinka, a ČT tak po třinácti letech změnila všechny symboly pro předpověď. Také podklady pro grafické znázornění počasí doma i v zahraničí dostaly novou jednotnou podobu. V novém grafickém systému budou předpovědi oblačnosti zobrazeny věrnějším způsobem, takže i diváci, kteří si přáli mít ve vysílání ČT i „předpověď družicových snímků“, mohou být spokojeni. Pořad Počasí vzniká v úzké spolupráci s Českým hydrometeorologickým ústavem, a tak většina novinek, které mají meteorologové k dispozici, se jako první objevuje právě na obrazovkách ČT. Předpověď počasí se vysílá ve všední dny v 19,40 a o víkendu v 19,35.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.