Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Obchodní řetězce loni výrazně zvýšily výdaje na televizní reklamu

Redakce MAM22. 1. 2007

Většina velkých obchodních řetězců v loňském roce výrazně zvýšila své výdaje na televizní reklamu, aby obstály ve stále tvrdším konkurenčním boji o českého zákazníka. Celkové výdaje obchodníků za televizní spoty se loni pohybovaly ve stamilionech korun, přičemž nejvíce peněz do televizní reklamy loni investovala síť diskontních prodejen Lidl, která společně se sesterskými hypermarkety Kaufland v roce 2006 mezi tuzemskými obchodníky vykázala nejvyšší tržby.
Podle monitoringu TNS Media Intelligence loňské hrubé výdaje společnosti Lidl Česká republika na televizní reklamu bez slev, bonusů a vzájemných obchodů činily zhruba 179,6 milionu korun. Lidl tak mezi největšími televizními inzerenty obsadil 32. místo. Ještě v roce 2005 přitom diskontní prodejny Lidl do televizní reklamy neinvestovaly ani korunu. Hypermarkety Kaufland loni za televizní reklamu podle odhadů utratily 6,7 milionu korun. V roce 2005 Kaufland reklamu v televizi neměl. Síť obchodů se zahradní technikou a bazény Mountfield loni zdvojnásobila své hrubé výdaje na televizní reklamu, které tak vzrostly na 124 milionů korun. Více reklamního prostoru v televizi si v roce 2006 objednala také společnost Ahold. Její hrubé výdaje na tento typ reklamy se zvýšily z 78,3 milionu korun v roce 2005 na bezmála 95 milionu korun. Čtvrtým největším televizním inzerentem z řad obchodních řetězců byla loni společnost Tesco Stores ČR, která tyto výdaje ztrojnásobila na 79,3 milionu korun. Naopak nejméně z velkých obchodníků, jejichž reklamní spoty běžely v televizi, v loňském roce za tento druh propagace utratila společnost Makro Cash&Carry. Její hrubé výdaje za televizní reklamu činily 2,7 milionu korun. Některé obchodní řetězce, například Delvita, v loňském roce v televizi neinzerovaly vůbec.*

×

Rádia nechtějí optimalizaci éteru

Starší článek

Německý hraný seriál burcuje chmurnou vizí o stárnutí populace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více