Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O2 chce zvýšit počet klientů TV přes ADSL samoinstalačními sadami

Redakce MAM16. 1. 2007

Telekomunikační firma Telefónica O2 chce zvýšit počet uživatelů internetové televize prostřednictvím nabídky tzv. samoinstalačních sad. Samoinstalační balíčky by měly odstranit čekání na instalačního technika, což dosud trvalo v průměru kolem 15 dnů, uvedli zástupci společnosti.
“Zavedení služby se tak výrazně urychlí. Věřím, že samoinstalační balíček u této služby bude stejně žádaný a preferovaný jako balíček u naší služby O2 Internet Expres, kde jej v současné době využívá 99 procent všech zákazníků,” uvedl marketingový ředitel Andrej Torriani.
Prostřednictvím samoinstalační sady si zákazníci mohou službu zprovoznit bez nutnosti návštěvy servisního technika. Balíček obsahuje detailní návod, ve kterém jsou popsány jednotlivé kroky a postupy instalace. Případné problémy mohou zákazníci řešit přes bezplatnou zákaznickou linku.
Telefónica O2 má v současnosti podle neoficiálních odhadů zhruba 18 000 zákazníků internetové televize. Televizi přes internet letos chystá i konkurenční operátor Czech On Line vystupující pod značkou Volný a nabídku filmů připravují i Radiokomunikace. TV přes ADSL konkuruje zejména klasické kabelové televizi, kterou v současnosti v tuzemsku využívá přes 800 000 zákazníků.

×

Seznam loni zvýšil zisk na téměř půl miliardy korun

Starší článek

Loňský rok byl pro teleshopping lepší, míní zástupci trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více