Nové mobilní přístroje v centru zájmu na veletrhu CES

10. 1. 2007 08:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Světoví výrobci elektronických přístrojů přicházejí na veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas s nabídkou nových mobilních přístrojů, kterými vycházejí vstříc rozšiřujícímu se mobilnímu životnímu stylu. V kurzu jsou zejména multimediální přehrávače, které soutěží s dominantními ipody firmy Apple.
Americká Sandisk Corp. hodila Applu rukavici svým prvním přenosným digitálním multimediálním přehrávačem vybaveným velkým displejem ke sledování videa. Přehrávač bude za 300 dolarů (6375 korun), bude mít displej s úhlopříčkou deset centimetrů a kapacitu 33 hodin videa a 2000 písní.
Mobilní média jsou letos na CES v centru zájmu. Hlavním požadavkem dneška je mobilita, takže stále více lidí sleduje televizi přes přenosné počítače a v kapsách nosí celé hudební sbírky.
Největší výrobce disků Seagate Technology přišla na CES s přenosnými zařízeními, která uživateli umožní založit si vlastní počítačové nastavení a soubory. Ty pak bude moci přenést do jakéhokoli jiného počítače.
Největší světový výrobce mobilních telefonů Nokia představil na CES šest multimediálních ultratenkých mobilů. Finská firma si tím chce polepšit v segmentu, v němž v posledních dvou letech zaostávala a o nějž je mezi spotřebiteli velký zájem.
Na čtyřdenním veletrhu, který začal v pondělí, se sejde na 140 000 nadšenců a maloobchodníků. Na CES se v minulosti uváděla většina klíčových nových produktů jako DVD, plazmová televize nebo herní konzola Xbox. Globální prodej spotřební elektroniky by měl podle CEA letos dosáhnout rekordních 155 miliard dolarů proti loňským 145 miliardám.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.