Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Německé diskontní řetězce začaly nabízet také turistické zájezdy

Redakce MAM8. 1. 2007

Vyrazit si na vzdálený romantický ostrov v Indickém oceánu, a to za přijatelnou cenu? Žádný problém, alespoň ne u německého diskontního řetězce Aldi. Ten totiž od minulého týdne svým zákazníkům nenabízí jen levné potraviny, ale také výhodné zájezdy.
Jeden týden pobytu na ostrově Mauricius včetně letu a polopenze je u něj k mání již od 999 eur, třídenní přenocování v Rakousku dokonce již od 99 eur.
Aldi ale není první diskont, který svůj původní prodejní sortiment neustále rozšiřuje a snaží se přilákat více zákazníků. Kromě potravin, drogistického zboží či oblečení zájezdy nabízí například také konkurent Lidl.
Oba diskonty přitom neprodávají zájezdy v obchodě, ale pouze přes internet a telefon. Výrazně levnější než jinde na internetu ale jejich nabídka není, při srovnání s konkurencí lze podobné akce najít i jinde.
Pro Aldi sice zájezdy mají v Německu premiéru, v okolních zemích s jejich prodejem ale řetězec zkušenosti již má. Ve Švýcarsku je prodává od konce listopadu minulého roku a v Rakousku, kde je znám pod názvem “Hofer”, dokonce s cestovní kanceláří Eurotours spolupracuje již tři roky.
Dnes je díky tomu v Rakousku již třetím největším prodejcem zájezdů.
Výhodný je prodej zájezdů prostřednictvím diskontů také pro samotné cestovní kanceláře. Po propadu turistiky po teroristických útocích v roce 2001 a rozmachu nabídky přes internet musí velké cestovní koncerny hledat stále nové distribuční cesty, jak své zájezdy klientům prodat.
Berge&Meer, s níž spolupracuje Aldi, proto nabízí také prostřednictvím firem, jako jsou Tchibo, čerpací stanice Aral či TV-shopy. Jen v loňském roce společnost prostřednictvím této distribuční cesty podle týdeníku Zeit prodala zhruba půl milionu zájezdů.
Svou původní nabídku ale rozšiřují také jiné firmy – módní řetězec C&A například začal prodávat pojištění na auto, stejně tak i společnost Tchibo, jejímž kmenovým byznysem je prodej kávy.

Hospodářské noviny, 8.1. 2007, autor: (bb)

×

Mluvčím Aholdu Czech Republic Kytýr

Starší článek

Prodej deníků v listopadu poklesl

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více