Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejsledovanějším TV pořadem roku Kameňák

Redakce MAM16. 1. 2007

Nejsledovanějším televizním pořadem mimo zpravodajství se v loňském roce stal film Zdeňka Trošky Kameňák 3, který loni na Nový rok odvysílala Nova. Třetí díl komedie tak navázal na prvenství druhého dílu Kameňáku, který se stal nejsledovanějším pořadem mimo zprávy v roce 2005. Nejvíce diváků vůbec si vybralo loňské novoroční Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,67 milionu, což představovalo 43 procent dospělé populace v ČR.
Na ČT si loni nejvíce diváků vybralo pohádku Anděl Páně, kterou televize nabídla na svém prvním programu na Štědrý večer. Na Primě to byl jeden z lednových dílů seriálu Rodinná pouta. Vyplývá to z údajů o sledovanosti ATO-Mediaresearch.
Kameňák 3 odvysílala Nova loni 1. ledna večer a čas si na něj udělalo 2,88 milionu dospělých; film sledovalo přes 54 procent ze všech diváků v tu dobu u obrazovek. Na druhém místě je silvestrovské vydání Televizních novin s 2,84 milionu diváků, třetí jeden z dílů seriálu Místo v životě, který 5. února sledovalo zhruba o 220 000 diváků méně.
Silvestrovské Televizní noviny jsou v žebříčku sledovanosti bez zpravodajských relací uvedeny podle Novy proto, že jejich vydání z posledního dne roku má tradičně jinou podobu než po předchozí zbytek roku. “Silvestrovské TN jsou považovány spíše za zábavný pořad, nikoli klasicky zpravodajský,” řekla mluvčí Novy Veronika Šmítková; v silvestrovském vydání tak například dostanou prostor zajímavosti z celého roku či třeba přebrepty moderátorů.
Z nabídky České televize si největší počet lidí vybral premiéru pohádky Anděl Páně, bylo jich na Štědrý večer 2,44 milionu. Pohádku tak sledovalo 61,8 procenta ze všech diváků v tu dobu u obrazovek. Druhé a třetí místo patří finále taneční show StarDance…když hvězdy tančí. Závěrečné taneční kolo vidělo v sobotu 23. prosince 2,295 milionu dospělých, následující vyhlášení výsledků pak o 3000 méně. Všechny tři nejsledovanější pořady ČT odvysílal první program České televize.
Na Primě byl loni největší zájem o díl druhé řady ságy Rodinná pouta odvysílaný 5. ledna. Čas si na něj udělalo 1,59 milionu dospělých. Druhé místo patří letité pohádce s Janem Werichem v hlavní roli Byl jednou jeden král, kterou si na Štědrý den večer nenechalo ujít 1,52 milionu lidí. Třetí místo patří jednomu z dílů zábavného pořadu Jiřího Krampola Nikdo není dokonalý, který 4. ledna zhlédlo 1,49 milionu lidí.

Tři nejsledovanější pořady mimo zpravodajství na Nově, ČT a Primě v roce 2006:

Nova
Kameňák 3, 1. ledna, 2,875 mil. dospělých diváků
Silvestrovské Televizní noviny, 31. prosince, 2,841 mil. dospělých diváků
Místo v životě, 5. února, 2,622 mil. dospělých diváků

ČT
Anděl Páně, 24. prosince, 2,442 mil. dospělých diváků
StarDance…když hvězdy tančí, 23. prosince, 2,295 mil. dospělých diváků
StarDance…když hvězdy tančí – Rozhodnutí, 23. prosince, 2,292 mil. dospělých diváků

Prima
Rodinná pouta II, 5. ledna, 1,587 mil. dospělých diváků
Byl jednou jeden král, 24. prosince, 1,523 mil. dospělých diváků
Nikdo není dokonalý, 4. ledna, 1,488 mil. dospělých diváků

zdroj: ČT, Nova, Prima

×

SOS loni řešilo rekordní počet podnětů spotřebitelů

Starší článek

AOL chce koupit švédského specialistu na internetovou reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více