Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na jednodenní nákup do zahraničí vyrazilo loni 700 000 Čechů

Redakce MAM17. 1. 2007

Na jednodenní výlet do zahraničí vyjelo v loňském roce zhruba 700 000 českých občanů, kteří při těchto cestách utratili téměř 21 miliard korun. S odvoláním na ČSÚ to řekl expert na cestovní ruch Tomio Okamura. Počet jednodenních výjezdů se podle Okamury každým rokem zvyšuje a důvodem jsou levné nákupy.
“Důvodem jsou především velice výhodné ceny zboží v sousedním Polsku,” řekl Okamura. Německo zase láká české zákazníky především na levnější značkové výrobky, například parfémy, kalhoty nebo sportovní zboží.
O 15 procent se zvýšil také počet krátkodobých zahraničních návštěvníků České republiky, kteří zde stráví méně než tři noci. “Důvodem je především fakt, že Praha zažívá obrovský příliv nízkonákladových aerolinek,” uvedl Okamura. Meziročně stoupla i průměrná útrata těchto “víkendových” turistů, z 3500 korun v roce 2005 na 4200 korun za osobu a den v roce 2006.
Důležitou roli v cestovním ruchu hrají důchodci. Z mezinárodních statistik vyplývá, že z celosvětového hlediska 14 procent všech příjezdů turistů ve světě jsou lidé v důchodovém věku, sdělil Okamura. V případě EU tvoří důchodci 18 procent všech turistů.

×

Půlmiliarda za pronájem webového prostoru

Starší článek

V minulém týdnu si v podílech polepšila Prima, naopak ČT1 ztratila

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více