Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kdo z reklamek pro UniCredit Bank?

Redakce MAM15. 1. 2007

Jak M&M informoval v prosinci 2006, italská společnost UniCre-dit Banca (UniCredit Group), která před třemi lety vstoupila do Živnobanky a letos zahájila celoevropský integrační proces s HVB Bank, poptala síťové i lokální reklamní agentury. Z nich si do nejužšího kola tendru vybrala dosavadní agenturu HVB Bank Fabriku, současnou agenturu Živnobanky TBWA/Praha, a dále agentury Dorland a Kaspen. Podle marketingového ředitele Živnobanky Jana Bočka není vyloučeno, že jmenované agentury projdou ještě jedním výběrovým kolem. Finální výsledek tendru by měl být znám do konce února. Integrace obou bank bude dokončena v druhé polovině tohoto roku, kdy lze očekávat mediální kampaň UniCredit Banky. Jako první by podle dřívějších vyjádření obou bank měla z českého trhu zmizet značka Živnobanka. UniCredit si na podzim 2006 na základě mezinárodního tendru vybral mediální agenturu MediaCom. Přejmenována bude i dceřiná společnost HVB Bank CAC Leasing na UniCredit Leasing.

-Martina Trymlová-

×

Češi nakupují běžky hlavně ve specializovaných obchodech

Starší článek

Hachette uvede levný titul

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více