Ewing PR pro Dubai

15. 1. 2007 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Ewing PR pro Dubai
Dubai Department of Tourism and Commerce Marketing (DTCM) si pro zajištění služeb v oblasti public relations v České republice vybrala agenturu Ewing Public Relations (EPR). DTCM plánuje, že na propagaci Dubaje, jako přední turistické a obchodní destinace, navýší počet aktivit v našem regionu. Aktivity zahrnují mediální vztahy, asistenci při prezentaci Dubaje na veletrhu Holiday World v únoru 2007 a také B2B aktivity pro klíčové zástupce z oblasti cestovního ruchu v Praze. DTCM bude v roce 2007 prozkoumávat nové trhy a zároveň podporovat příliv tradičních návštěvníků. Holiday World 2007 bude součástí rozsáhlé propagační a marketingové kampaně, pomocí které chce DTCM přilákat do emirátů více turistů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.