Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Digitální televize kolabují

Redakce MAM5. 1. 2007

Už od května měly v Česku začít vysílat nové digitální televizní kanály. Kvůli soudním sporům však vysílání nebude a firmy, které je chtěly provozovat, nyní mají existenční potíže.
Někteří žadatelé o digitální licence úplně rezignovali – propustili lidi, zastavili další investice do techniky, budov a nákup pořadů. Pozastaveny jsou projekty zpravodajské televize Z1, domácí TV Pohoda nebo Febio TV Fera Feniče.
Někteří se naopak snaží udržet pracovní týmy. TV Barrandov se podařilo získat zakázku televize Prima na výrobu licencovaného soutěžního pořadu Deal Or No Deal, podle informací HN se spolupráce bude týkat i dalších pořadů.
Hudební Óčko pokračuje ve vysílání na satelitu a v kabelu, navíc se teď jeho pořady objevují na Primě. To díky dohodě s agenturou RTA, která sdružuje vybrané regionální televize a sdílí některé frekvence s Primou. “Alespoň na tři hodiny se tak dostaneme do klasického vysílání, ale samozřejmě jsme také některé programy přibrzdili,” říká šéf Óčka Jiří Balvín.
Rozjezd digitálních televizí zablokoval na podzim soud po protestech televize Nova. Té se nezdál způsob, jakým firmy získaly licence na vysílání. Nyní majitelé digitálních televizí čekají na rozhodnutí Nejvyššího správního soudu, který se bude případem zabývat příští týden.
Nové televize sdružené do asociace také zvažují žalobu na ochranu investic, ale zatím čekají, jestli se situace nevyřeší dohodou. Národní koordinátor pro digitální vysílání Zdeněk Duspiva navíc chystá novelu mediálního zákona, která má na příště odstranit nejasnosti v udělování licencí.

Hospodářské noviny, 5.1. 2007

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 1. týden 2007

Starší článek

Mezi britskými obchodníky o Vánocích uspěli on-line prodejci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více