Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Digitální prodej hudby loni v USA vyskočil o 65 procent

Redakce MAM5. 1. 2007

Prodej digitálních hudebních nahrávek ve Spojených státech loni vyskočil o 65 procent na 581,9 milionu záznamů. Odbyt hudebních alb na všech typech nosičů včetně digitálního prodeje klesl o pět procent, ale prodej všech nahrávek včetně silné kategorie singlů stoupl téměř o pětinu, uvedla dnes agentura Nielsen Soundscan, která se na průzkum trhu s hudbou specializuje.
Prodej hudebních alb na všech nosičích i v elektronické podobě se proti roku 2005 snížil o 4,9 procenta na 588,2 milionu. Počet všech nahrávek včetně singlů a jednotlivých písní ale dosáhl 1,19 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 19,4 procenta.
Nejprodávanějším albem byla v USA hudba k televiznímu filmu High School Musical ze studia Walt Disney, které se prodalo 3,7 milionu záznamů.
Nielsen SoundScan upozornil na to, že prodej digitálních nahrávek jedné písně poprvé vůbec překonal hranici dvou milionů. Byl to Bad Day od Daniela Powtera. Hranici jednoho milionu loni v USA překonaly digitální záznamy 22 písní, zatímco předloni to byly jen dva hity, napsala agentura Reuters.

×

Hrubé výdaje na reklamu v tisku za tři čtvrtletí vyšší o 13,7 %

Starší článek

Prodaný náklad za tři čtvrtletí 2006 stoupl jen MfD a Lidovkám

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více