Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CzechTrade: Do Marketingu byly přijaty projekty za 326 mil. Kč

Redakce MAM12. 1. 2007

Do programu Marketing, který byl součástí operačního programu Průmysl a podnikání 2004 až 2006, bylo přijato 549 projektů v hodnotě 326 milionů korun. K proplacení bylo schváleno prvních 69 projektů v hodnotě téměř 27 milionů korun, finance se ale mohou z tohoto programu čerpat až do poloviny roku 2008.
“Program Marketing mohl využít každý malý a střední podnik, který chtěl se svými službami či zbožím expandovat do zahraničí. Nebyl omezen pouze na státy EU, zahrnoval i trhy nečlenských zemí unie,” řekl dnes ČTK generální ředitel agentury CzechTrade Ivan Jukl. Dodal, že mezi výběrovými kritérii nebyla předchozí zkušenost s exportem, žadatel musel pouze prokázat promyšlenost svého záměru na zahraničním trhu.
Program Marketing umožňoval dostat dotaci 46 procent, maximálně však milion korun, na průzkumy trhu, získání informací o zahraničních trzích, studie vstupu na trh či tvorbu internetových stránek. Velká část firem (42 procent) jej využila na tvorbu katalogů a dalších propagačních materiálů v cizích jazycích nebo s pomocí tohoto programu pokryla náklady spojené s účastí na zahraniční výstavě či veletrhu (40 procent).
Podle oboru činnosti 79 procent projektů zařazených do programu Marketing směřovalo do výroby, 12 procent mělo vztah k obchodu a devět procent ke službám. Nejvíce projektů vzniklo v Jihomoravském (19 procent), Pardubickém (11 procent) a Zlínském (deset procent) kraji.
V první vlně přijímání nových žádostí do nového operačního programu Podnikání a inovace na roky 2007 až 2013 by měl být opět zařazen program Marketing, a to jeho část zaměřená na podporu vstupu malých a středních podniků na zahraniční trhy.
Další části, zahrnující například společnou účast na specializovaných výstavách a veletrzích v zahraničí či oborové a katalogové prezentace prováděné agenturou CzechTrade, by měly následovat.
V novém programu Marketing podle Jukla vzroste maximální výše dotace na dva miliony korun a může pokrýt až 50 procent způsobilých výdajů, což je o čtyři procenta více než v minulém období. Mezi zájemci mohou být nejen malé a střední podniky či právnické osoby, ale také fyzické osoby.

×

Makro se zbavilo 300 000 zákazníků s nízkou útratou

Starší článek

Makro se zbavilo 300 000 zákazníků s nízkou útratou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více