Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CME Media Services se spojila s majitelem licence pro Novu CET 21

Redakce MAM3. 1. 2007

Servisní společnost Novy CME Media Services se sloučila s firmou CET 21, která vlastní pro Novu vysílací licenci. Zápis do obchodního rejstříku se uskutečnil 31. prosince, sdělila mluvčí Novy Veronika Šmítková. V praxi to mimo jiné znamená, že reklamu na Nově, kterou v poslední době prodávala právě CME Media Services, bude nyní prodávat samotný majitel licence CET 21.
“Jedná se o další krok skupiny CME v restrukturalizaci skupiny Nova, jehož důvodem je především zjednodušení celé struktury,” uvedla Šmítková. Společnost CME Media Services k 31. prosinci zaniká a jejím právním nástupcem se stává CET 21. “V rozsahu aktivit ani v personálním obsazení nedochází k žádným změnám,” dodala mluvčí.
Pod CME Media Services se na přelomu předloňského a loňského roku sloučily dvě firmy, a to Česká produkční, která vyráběla pořady, a prodejce reklamního času na Nově Mag Media 99. Firma tehdy tento krok prezentovala jako začátek restrukturalizace firem kolem Novy.
Reklama je hlavním zdrojem příjmů Novy a komerčních stanic obecně. Letos by podle odhadů mediální agentury ARBOmedia měly firmy dát na televizní reklamu 9,17 miliardy korun, což je zhruba o 6,6 procenta více než loni. Největší část této sumy inkasuje díky diváckým podílům na sledovanosti právě Nova.
Nova na podzim oznámila, že pro letošní rok zdraží cenu reklamního času ve svém vysílání zhruba o 15 procent. Velcí inzerenti a mediální agentury se původně obávali, že zdražení bude vyšší, zhruba o 25 až 30 procent.
Hlavními hráči na trhu s TV reklamou jsou nyní Nova, Prima a Česká televize. Od začátku letošního roku ale klesl prostor pro reklamu na ČT o 50 procent na polovinu procenta z vysílacího času, od začátku roku 2008 pak zmizí reklama z ČT až na výjimky zcela. Letos na jaře mělo také začít vysílat šest nových digitálních TV stanic. Poté, co soud udělení licencí kvůli žalobám Nova a Galaxie sport zrušil, se ale nejspíše nástup nových stanic nepropojených s Novou a Primou na trh odloží, možná až na příští rok.

×

Na internetu nově boduje mp3, sudoku či sms, nejlépe zdarma

Starší článek

První billboard vyrobený optickou reklamou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více