Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česká televize bude vysílat nový pořad pro mladé nazvaný Sabotáž

Redakce MAM4. 1. 2007

Česká televize začne vysílat nový pořad nazvaný Sabotáž, který je určen mladému publiku. “Chceme vtipnou, originální a dynamickou formou reagovat na tlak médií a cílených masivních reklamních kampaní, mladými lidmi často chápaných jako jediná alternativa,” řekla režisérka Markéta Nešlehová.
Cílem tvůrců je motivovat mladé lidi ve věku od 15 do 25 let k tvůrčímu postoji ke světu a schopnosti chápat věci předkládané médii jen jako inspiraci a ne “návod k použití života”. “Pořad by měl nastínit prostřednictvím rozhovorů, scének a sond do života jiných lidí alternativu k osobnímu rozvoji,” konstatovala Nešlehová.
“Na praktických příkladech ze života ukážeme, že není důvod bát se experimentovat a hledat nové přístupy za účelem vlastního rozvoje,” uvedla Nešlehová. Prostřednictvím Sabotáže chce divákům představit jak různé lidi, kteří se proslavili tím, že “něčeho dosáhli”, tak i zajímavé osobnosti, jež dosud pozornosti médií unikaly.
Pořad Sabotáž bude ČT vysílat vždy ve středu od 18:30 na programu ČT2. V prvních dílech autoři divákům například doporučí, jak vyzrát na školu či jak “být in”. Diváci sami pak budou mít možnost ovlivňovat podobu dalších dílů pořadu prostřednictvím svých e-mailů zasílaných na jeho internetové stránky.

×

Zprávy Novy opět vidělo přes tři miliony lidí

Starší článek

Máj bude kulturní památkou

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více