Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britští diváci vyloučili rasistku z pořadu Big Brother

Redakce MAM22. 1. 2007

Britští diváci v pátek vyloučili z televizní reality show Celebrity Big Brother v pravidelném hlasování britskou televizní hvězdu Jade Goodyovou, která nejhůře šikanovala jinou z účastnic pořadu, herečku indického původu Shilpu Shettyovou. Rasistické výlevy Goodyové vyvolaly pobouření u indické komunity v Británii a posléze i v celé Británii a také v Indii.
Kromě Goodyové Shettyovou napadaly ještě dvě další soutěžící, o nichž možná rozhodnou hlasování v dalších týdnech. Pětadvacetiletá Goodyová podle agentur ohrozila i svůj další profesionální život herečky.
Nynější série televizního pořadu Celebrity Big Brother začala vlivem konfliktu sbírat rekordy v divácké sledovanosti. Vyvolala ovšem také patrně nejvíce stížností v historii britské televize – počet se už blíží 20.000 stěžujících. Někteří sponzoři televizní společnosti Channel 4, která pořad vysílá, pohrozili dokonce omezením finančních přídělů.
Vyjadřovat se k záležitosti museli i nejvyšší političtí představitelé. Britský ministr financí Gordon Brown, který byl v Indii na obchodní cestě, musel znovu pořad vysvětlovat v tamních médiích i členům indické vlády. Poukázal na to, kolik lidí si na pořad v Británii stěžovalo, a zdůraznil, že pořad je sice “reality show”, ale neodráží realitu Británie, která podle jeho slov není rasistická země.

×

Mediální agenturou BMW v ČR bude Initiative

Starší článek

Obrat firem pro výzkum trhu loni stoupl na dvě miliardy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více