Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britské Tesco zlevní ekologické zboží

Redakce MAM19. 1. 2007

Největší britský maloobchod Tesco bude více propagovat zboží, které nepoškozuje životní prostředí nebo šetří energie. Generální ředitel podniku Terry Leahy dnes uvedl, že slevy tohoto zboží přesáhnou celkem 500 milionů liber, tedy 21 miliard Kč.
Leahy uvedl, že prodej přírodních potravin výrazně roste díky tomu, že spotřebitelé mají k dispozici správné informace, příležitosti a motivaci. Ceny přírodních produktů, které již jsou schopné konkurovat, z nich přestaly dělat luxusní zboží, dodal.
Jde o další ekologickou iniciativu v oboru, který je pod tlakem britské vlády, aby omezoval znečišťování prostředí a získával ekologicky smýšlející zákazníky. Například obchodní řetězec Marks & Spencer v pondělí oznámil, že dá během pěti let 200 milionů liber do biologicky odbouratelných obalů a oděvů.
Tesco chce rozšířit cenově dostupnou nabídku zboží, které snižuje spotřebu energií. Svoji kampaň zahájí tím, že zlevní na polovinu žárovky s nízkou spotřebou.
V dubnu přišel největší britský maloobchod s plánem, že do roku 2010 sníží energetickou spotřebu svých obchodů na polovinu proti roku 2000. Nyní podnik oznámil, že tento cíl splní o dva roky dříve.
Na celkových tržbách britských supermarketů se Tesco podílí téměř z jedné třetiny a patří mezi největší obchodníky i v České republice. Tesco Stores ČR provozuje šest obchodních domů, síť hypermarketů a supermarketů a šest čerpacích stanic. Zaměstnává v Česku 12 000 lidí.

×

Odešel kritický i vtipný sloupkař Art Buchwald

Starší článek

Komiksy nebo modely z “Abíčka” znají generace dětí už 50 let

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více