Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britské noviny vytáhly do boje za ochranu sýrů

Redakce MAM3. 1. 2007

Dejte sýru šanci, volaly 2. ledna palcovými titulky britské noviny a obránci sýrů s jemnou narážkou na píseň Johna Lennona. Do kampaně vytáhli poté, co se zjistilo, že sýr dostane oficiální cejch škodlivé potraviny, a reklamy na něj se nebudou smět vysílat během dětských pořadů. Pro cizince je opatření překvapivé mimo jiné proto, že britský turistický úřad hrdě vyhlašuje, že v Británii se vyrábí více druhů sýra než ve Francii.
Podle nového opatření pro vysílání reklamy v televizi, bude muset reklama na tento mléčný výrobek opustit všechny čistě dětské pořady, ale také takové pořady, které mají velkou část dětských diváků, třeba seriál Simpsonovi. Zákaz je součástí vládní kampaně, která se snaží omezit reklamu na jídla s vysokým podílem tuku, soli nebo cukru. Zákaz se zakládá na zjištění, že televizní reklamní kampaně mají nepřímý vliv na to, co děti jedí.
Zástupci mléčného průmyslu označili ovšem za podivuhodné to, že regulační úřad považuje sýr za škodlivější než smažené brambůrky, cheeseburgery nebo čokoládové sušenky. Jedovatě poznamenali, že podle přijatých pravidel by se do kategorie škodlivých jídel dostalo i mateřské mléko.
Předseda parlamentní skupiny pro sýr, poslanec Dan Rogerson označil model, na jehož základě byly určeny nevhodné potraviny, za “zjednodušující”. Je podle něj nehorázné, že na seznamu nevhodných jsou sýry, zatímco dietní Coca-cola, která nemá naprosto žádnou výživnou hodnotu, zůstala na seznamu potravin pro děti vhodných.

×

První billboard vyrobený optickou reklamou

Starší článek

Klausův projev sledovalo 2,79 milionu lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více