Atlas.cz se dohodl s Primou

16. 1. 2007 11:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Portál Atlas.cz se stal partnerem nového projektu Prima TV. Účelem spolupráce je kompletní internetové zastřešení české podoby jedné z momentálně nejúspěšnějších zábavních show světa, která v zahraničí nese název „Deal or no Deal“. „Pro Atlas.cz je kooperace na této úspěšné soutěži prestižní záležitost. Jsme rádi, že na realizaci české verze tohoto v zahraničí velmi úspěšného formátu bude spolupracovat právě Atlas.cz,“ sdělil generální ředitel Atlasu David Duroň.
Novou televizní show uvede televize Prima na obrazovky poprvé už v únoru letošního roku. Začlenění související webové prezentace do struktury portálu Atlas.cz pozitivně ovlivní dostupnost informací o tomto projektu a přispěje tak ke zvýšení zájmu ze strany široké veřejnosti. „Spolupráce Atlas.cz a televize Prima spočívá zejména v online internetové podpoře soutěže, ve které se hraje každý týden až o 5 milionů korun,“ uvedl marketingový ředitel Prima TV Jan Muller. „Na stránkách Atlas.cz budou moci diváci naší soutěže najít spoustu materiálů ke stažení, zahrát si hru, dozvědět se různé zajímavosti týkající se soutěže,“ dodal Muller.
Televize Prima už informovala o tom, že připravuje na počátek roku 2007 nový formát podle licence zakoupené od společnosti Endemol International BV. Soutěžní pořad, v zahraničí známý pod názvem „Deal or No Deal“, uvede Prima TV už v únoru letošního roku. Pořad byl či stále je s velkým úspěchem vysílán ve více než 27 zemích světa, například v Albánii, Argentině, Austrálii, Belgii, Bulharsku, Chile, Francii, Německu, Indii, Itálii, Izraeli, Maďarsku, Mexiku, Nizozemí, Polsku, Rumunsku, Rusku, Spojených státech amerických a Kanadě, na Středním východě, ve Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Thajsku, Tunisu, Turecku, USA a také na Slovensku.
Českou verzi formátu pod názvem „Ber nebo neber“ bude moderovat Pavel Zuna. V  napínavé soutěži, která je hrou nervů, odhadu soutěžícího, jeho schopností správně se rozhodnout a určit okamžik, kdy se vyplatí riskovat, může hráč vyhrát až 5 milionů korun. A může také odejít pouze s jednou korunou českou. To vše nikoli díky encyklopedickým znalostem, ty nejsou principem pořadu. To vše jen díky štěstí a umění ve správný čas správně zariskovat.
„Pro televizní pořad tohoto typu je velmi důležitá osobnost moderátora. Pavel Zuna je ideální volbou, má velkou televizní zkušenost a splňuje přesně předpoklady pro moderování této hry. Je silnou osobností, má smysl pro gradování hry, bude dobře komunikovat se soutěžícími, má cit pro vystižení momentu, kdy je potřeba ukázat hráčům přívětivou či přísnější tvář,“ říká Rostislav Uher, šéfredaktor vlastní tvorby Prima TV.
Soutěžní pořad Ber nebo neber je novinkou, která doposud na českém televizním trhu chyběla. Momentálně probíhá natáčení prvních dílů ve studiu v areálu Avia Letňany. Výrobu pořadu pro Prima TV zajišťuje společnost TV Barrandov.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.