AOL chce koupit švédského specialistu na internetovou reklamu

16. 1. 2007 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká společnost AOL, divize Time Warner Inc., učinila nabídku na převzetí švédského specialisty na internetovou reklamu TradeDoubler za 900 milionů dolarů (19,3 miliardy Kč). AOL chce převzetím posílit své postavení na internetovém reklamním trhu v Evropě.
Představenstvo švédské firmy nabídku jednomyslně přijalo a doporučilo ji k přijetí akcionářům. Někteří akcionáři, v čele se švédským penzijním fondem Alecta, však nabídku odmítly jako příliš nízkou. Alecta vlastní více než deset procent akcií firmy TradeDoubler.
AOL oznámila, že nabídka na odkup akcií bude platná do 19. února. V současnosti již nabídku přijalo 20 procent akcionářů švédské firmy. Akvizice bude dokončena pouze pokud ji přijme minimálně 90 procent akcionářů.
TradeDoubler byl založen v roce 1999. Nyní má 334 zaměstnanců v 18 evropských zemích. Tržby společnosti v roce 2005 činily 117 milionů eur (3,25 miliardy Kč). AOL má divizi zaměřenou trh s internetovou reklamou v Evropě Advertising.com. Ta je aktivní v osmi evropských zemích, napsaly agentury AP a Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.