Airport Shopping 2025

15. 1. 2007 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Reklama
SDG

TITULEK: Airport Shopping 2025
Švýcarský marketingový Gottlieb Duttweiler Institut zveřejnil na začátku roku v německém odborném tisku studii na téma nakupování na letištích. Jak se budou do budoucna letiště rozvíjet jakožto obchodní lokace v souvislosti s rostoucím a houstnoucím letovým provozem? Podle studie se letiště začnou proměňovat v podobný útvar jako města: budou se rozšiřovat paralelně s tím, jak bude třeba pokrýt všechny služby, které pasažéři na svých cestách vyžadují. V potaz bral institut také vlivy politické a demografické, které se podílejí na přeměně letištních hal a okolí. Výzkumníci předkládají čtyři alternativní scénáře: Technopolis, ChIndia, Stay-at-home a Grey Days. Na základě nich se podle studie dají odhadnout budoucí možnosti nákupů na letištích. Obecně platí, že by např. malá letiště měla provozovat obchody specializované na lokální značky, v případě těch největších pak bude zapotřebí pečlivá segmentace a rozdělení obchodní zóny na discounty a luxusní prodejny.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.