Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zlatý Měšec 2006 ovládla ČSOB

Redakce MAM8. 12. 2006

Již počtvrté vybírali čtenáři finančního serveru Měšec.cz své favority mezi finančními institucemi.
Absolutním vítězem a nejoblíbenější finanční institucí čtvrtého ročníku ankety Zlatý Měšec 2006 (http://zlaty.mesec.cz/) se poprvé stala Československá obchodní banka, která tak vystřídala loňského vítěze Českou spořitelnu. Subjekty z finanční skupiny ČSOB kromě hlavní kategorie zvítězily v hlasování serveru Měšec.cz také v kategorii Banka, Stavební spořitelna a Investiční společnost. Uspěla také skupina PPF, když ve svých kategoriích obhájily prvenství Česká pojišťovna a Penzijní fond České pojišťovny.
Výsledky ankety byly vyhlášeny na slavnostním ceremoniálu v pražské restauraci Mánes, kde se sešli zástupci bank, pojišťoven, stavebních spořitelen, investičních společností a dalších finančních institucí.
V hlavní kategorii Nejoblíbenější finanční instituce roku 2006 se za ČSOB umístila Česká pojišťovna, která se letos dostala před Českou spořitelnu, absolutního vítěze loňského ročníku. Českomoravská stavební spořitelna se posunula na čtvrtou příčku a první pětici doplnila místo Poštovní spořitelny GE Money Bank.
„Oproti loňsku jsme v uspořádání ankety provedli jednu změnu, když jsme rozdělili kategorii Nejoblíbenější úvěrová a leasingová společnost na dvě samostatné kategorie. Chtěli jsme se tak pokusit identifikovat nejoblíbenější hráče na trhu s větší přesností a zároveň od sebe oddělit poskytovatele různých typů finančních služeb,“ vysvětluje Petr Zámečník, šéfredaktor pořádajícího finančního serveru Měšec.cz.
V kategorii leasingových společností nakonec předběhl ŠkoFIN společnost ČSOB Leasing a GE Money Auto. Naopak splátkovým společnostem skupina GE vévodí – teprve za GE Money Multiservis se zařadil Home Credit a Cetelem ČR.
Mezi stavebními spořitelnami prvenství už počtvrté vybojovala Českomoravská stavební spořitelna, jediný vítěz této kategorie v historii ankety. Naopak Stavební spořitelnu České spořitelny odsunuly Modrá pyramida stavební spořitelna a Raiffeisen stavební spořitelna z loňské druhé na letošní čtvrtou pozici. Ani v kategorii Obchodník s cennými papíry nedošlo k nijak dramatickému posunu klientských preferencí – nejoblíbenějším zůstává organizátor mimoburzovního trhu RM-Systém, pouze Patria Direct vystřídala na druhé pozici BrokerJet České spořitelny. Naopak první místo Všeobecné zdravotní pojišťovny lze možná označit za lehké překvapení, vzhledem k velkým změnám, které se v ní před rokem uskutečnily.
„Výsledky ankety ukazují, že přízeň a věrnost klientů je sice poměrně stabilní, že však přesto dochází k dílčím posunům. Za jedinečné se určitě dají označit výsledky České pojišťovny a Českomoravské stavební spořitelny, které si díky svému silnému postavení na trhu drží stabilní klientskou podporu,“ hodnotí letošní výsledky ankety Petr Zámečník.

Kompletní výsledky ankety Zlatý Měšec 2006
Nejoblíbenější finanční instituce
1. ČSOB
2. Česká pojišťovna
3. Česká spořitelna
4. Českomoravská stavební spořitelna
5. GE Money Bank

Banka
1. ČSOB
2. Česká spořitelna
3. eBanka
4. GE Money Bank
5. Komerční banka

Pojišťovna
1. Česká pojišťovna
2. Kooperativa, pojišťovna
3. ČSOB Pojišťovna
4. Allianz pojišťovna
5. Generali pojišťovna

Stavební spořitelna
1. Českomoravská stavební spořitelna
2. Modrá pyramida stavební spořitelna
3. Raiffeisen stavební spořitelna
4. Stavební spořitelna České spořitelny
5. Wüstenrot – stavební spořitelna

Penzijní fond
1. Penzijní fond České pojišťovny
2. ČSOB Penzijní fond Progres, člen skupiny ČSOB
3. ING penzijní fond
4. Winterthur penzijní fond
5. Penzijní fond České spořitelny

Leasingová společnost
1. ŠkoFIN
2. ČSOB Leasing
3. GE Money Auto
4. CAC Leasing
5. Raiffeisen – Leasing

Společnost splátkového prodeje
1. GE Money Multiservis
2. Home Credit
3. Cetelem ČR
4. Essox
5. Toyota Financial Services Czech

Investiční společnost
1. ČSOB Investiční společnost
2. ČP Invest, investiční společnost
3. Investiční společnost České spořitelny
4. ING Investment Management
5. Credit Suisse Asset Management investiční společnost

Obchodník s cennými papíry
1. RM-Systém
2. Patria Direct
3. BrokerJet, on-line broker České spořitelny
4. Fio, burzovní společnost
5. Atlantik FT

Zdravotní pojišťovna
1. Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR
2. Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
3. Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
4. Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
5. Česká národní zdravotní pojišťovna

Do hlasování v anketě Zlatý Měšec 2006 se v období mezi 19. říjnem a 16. listopadem zapojilo více než pět tisíc čtenářů, kteří své hlasy rozdělovali mezi finanční instituce prostřednictvím internetového formuláře na stránkách ankety http://zlaty.mesec.cz/.
Ocenění v kategorii Nejoblíbenější finanční instituce přebral Milan Tománek, tiskový mluvčí ČSOB.
Z hlasujících čtenářů byli vylosováni výherci hodnotných cen, které věnovali partneři ankety – SkyEurope Airlines, server o digitálním vysílání DigiZone.cz a internetový obchod Obchodní dům.cz. Mediálními partnery ankety jsou Rádio Česko, časopis Osobní finance a server FinExpert.cz. Partnerem kategorie Banka se stal server BankovníPoplatky.com.
Kompletní přehled výsledků předchozích ročníků ankety naleznete na adrese http://zlaty.mesec.cz/. Další podrobnosti o anketě a jejích výsledcích se dočtete v článku Zlatý Měšec 2006: Vítězí ČSOB na serveru Měšec.cz.

-red-

×

Počet novinářů ve vězení na světě prý dosáhl rekordu – 134

Starší článek

Jak se loni dařilo českému výstavnictví?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více