Zlatopramen s novou agenturou a image
Čtvrtého prosince odstartovala reklamní kampaň na pivo Zlatopramen 11° společnosti Drinks Union, která má představit novou image značky. Kampaň je v historii komunikace značky doposud nejmasivnější z pohledu nasazení v TV. Připravila ji agentura Noesis, která zvítězila v tendru, jehož se zúčastnily mimo jiné i agentury Ogilvy & Mather a Thamesdown. Od změny cílové skupiny, kterou mají být tzv. bojovníci, se odvíjí i nová komunikace značky, která představuje primárně boj a úspěch, sekundárně kvalitnější produkt (moderní, zajímavý, posunutý výše než byl dosud) zasazený do cool prostředí. Na televizní spot od režiséra Jana Krofty navazuje reklama v tisku, v rádiu a venkovní a instore reklama. Pivní značka Zlatopramen má rovněž novou etiketu a logo. Agentura Noesis dlouhodobě pracuje pro další pivní značky společnosti, Březňák, Louny a Dačický, pro Zlatopramen doposud pracovala agentura Thamesdown. Ogilvy & Mather nedávno zvítězila v tendru na Starou Mysliveckou, která rovněž spadá do portfolia Drinks Union. Podle TNS A-Connect značka Zlatopramen letos investovala do médií necelých 16 mil. Kč.
-Lucie Vaníčková-