Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zlatopramen s novou agenturou a image

Redakce MAM11. 12. 2006

Čtvrtého prosince odstartovala reklamní kampaň na pivo Zlatopramen 11° společnosti Drinks Union, která má představit novou image značky. Kampaň je v historii komunikace značky doposud nejmasivnější z pohledu nasazení v TV. Připravila ji agentura Noesis, která zvítězila v tendru, jehož se zúčastnily mimo jiné i agentury Ogilvy & Mather a Thamesdown. Od změny cílové skupiny, kterou mají být tzv. bojovníci, se odvíjí i nová komunikace značky, která představuje primárně boj a úspěch, sekundárně kvalitnější produkt (moderní, zajímavý, posunutý výše než byl dosud) zasazený do cool prostředí. Na televizní spot od režiséra Jana Krofty navazuje reklama v tisku, v rádiu a venkovní a instore reklama. Pivní značka Zlatopramen má rovněž novou etiketu a logo. Agentura Noesis dlouhodobě pracuje pro další pivní značky společnosti, Březňák, Louny a Dačický, pro Zlatopramen doposud pracovala agentura Thamesdown. Ogilvy & Mather nedávno zvítězila v tendru na Starou Mysliveckou, která rovněž spadá do portfolia Drinks Union. Podle TNS A-Connect značka Zlatopramen letos investovala do médií necelých 16 mil. Kč.

-Lucie Vaníčková-

×

Aktuálně.cz hledá podlinkovou agenturu

Starší článek

Nizozemsko jako první větší země EU vypnulo analogový signál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více