Za největší autobazar AAA Auto bude mluvit Petra Krainová

7. 12. 2006 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tiskovou mluvčí a manažerkou vztahů s veřejností největší tuzemské sítě autobazarů AAA Auto je od prosince Petra Krainová (30 let). Ta dosud působila jako mluvčí ministerstva financí a Fondu národního majetku. Dosavadní mluvčí Petr Nešpor z firmy odešel.
AAA Auto nyní vedle ČR působí na Slovensku, v Rumunsku a v Maďarsku. Má také výkupní pobočku v Nizozemsku, odkud vozí auta do východní Evropy. Firma prodala loni v rámci koncernu přes 50.800 automobilů, což znamená 12procentní nárůst proti roku 2004. Obrat firmy, která vedle ojetin prodává i nová auta, se zvýšil o 13 procent na 8,03 miliardy korun.
Do roku 2009 chce firma vstoupit také na trh Bulharska, Srbska, Ukrajiny a Turecka. V dlouhodobém horizontu se připravuje i na možný vstup do Číny a Ruska.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.