Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Whirlpool prodá značku Hoover

Redakce MAM8. 12. 2006

Americký výrobce domácích elektrospotřebičů Whirlpool prodal známou značku vysavačů Hoover hongkongské firmě Techtronic Industries za 107 milionů dolarů. Whirlpool získal značku, která se v některých zemích stala synonymem pro vysávání, v rámci letošního převzetí menšího amerického konkurenta Maytag.
Kdysi slavná značka, založená před 100 lety v Ohiu, v posledních letech chřadla, zanedbávala inovace a předběhli ji konkurenti. Její tržby vykazovaly sestupnou tendenci a její prodej zvažovala již firma Maytag. Tu letos Whirlpool koupil za 1,7 miliardy dolarů, čímž na pozici světové jedničky v domácích spotřebičích překonal švédský Electrolux.
Whirlpool se rozhodl zaměřit se na základní aktivity, tedy zejména pračky a ledničky. Firma Techtronic si od získaní Hooveru slibuje, že se jí bude hodit k řadě jejích vysavačových značek jako Devil, Regina nebo Vax. Firma uvedla, že hodlá do oživení značky investovat značné sumy.
“Hoover je značka z dražšího segmentu, a to je přesně to, kam hodláme v budoucnu směřovat,” řekl agentuře Reuters Joseph Galli, který v Techtronic vede divizi vysavačů a dalších produktů péče o podlahy. K budoucnosti závodů Hoover v Ohiu, Texasu a v Mexiku se nevyjádřil. Analytici předpokládají, že část produkce se přesune do levnějšího zámoří, protože Hoover především potřebuje snížit náklady.
Whirlpool v květnu po převzetí Maytagu dal najevo, že Hoover prodá, a zaměří se na základní produkci. Skupina již prodala divizi prodejních automatů Dixie-Narco a dceřiného výrobce mikrovlnných trub Amana a počítá s dalšími odprodeji vedlejších aktivit.

×

Economia Online s  LadyWeb.cz

Starší článek

Počet novinářů ve vězení na světě prý dosáhl rekordu – 134

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více