Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Wall Street Journal se zmenší

Redakce MAM5. 12. 2006

Americký list The Wall Street Journal se od ledna zmenší a výrazněji odliší tiskové vydání od své internetové verze. Běžné zprávy bude více přesouvat na webovou stránku a noviny budou klást důraz na analytické materiály, uvedla vydavatelská firma Dow Jones & Co.
Šířka stránky se zmenší o jeden ze šesti sloupců, což Dow Jonesu má ušetřit ročně 18 milionů dolarů. Wall Street Journal již přešel z dřívějšího velkého formátu na běžný evropský loni v říjnu a nové změny navazují na tento krok.
Prostor pro běžné zprávy se zmenší asi o deset procent. Podle manažerů listu to nebude znamenat menší pokrytí, ale spíše stručnější zprávy, založené více na zpravodajství sesterské agentury Dow Jones Newswire. Rutinní zprávy se během dne budou více objevovat na internetové stránce a firma si od toho slibuje, že čtenáře donutí pojímat tiskovou a internetovou verzi jako vzájemně se doplňující.
Krok WSJ odpovídá na změny v zájmu o denní tisk, zejména v USA. Americké publikum má tendenci rušit předplatné a ke sledování denního zpravodajství využívat stále více internetu. Náklady klesají všem novinám a příjmy z reklamy jsou v současnosti slabé. Náklad WSJ klesl za pololetí do 30. září meziročně o 1,9 procenta.
Již před rokem WSJ změnil typografii a zvýraznil titulky, aby udržel staré a přilákal nové čtenáře, a nyní v tomto trendu pokračuje. “Patří mezi ty noviny, co se snaží inovovat. Stále méně jsou vydavatelem tisku a stále více sázejí na nabídku obsahu,” komentoval změny ve WSJ analytik Edward Atorino z firmy Benchmark Co.

×

Polský distributor tisku Ruch vstoupí na varšavskou burzu

Starší článek

Reportérka BBC získala pasy 20 zemí EU, i český a slovenský

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více