Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výdaje za reklamu stoupnou o 5,4 %

Redakce MAM11. 12. 2006

Celosvětové výdaje za reklamu v příštím roce podle odhadu stoupnou o 5,4 procenta. To je nad průměrem za posledních deset let, který činil 5,1 procenta. Zájem bude hlavně o internetovou reklamu, vyplývá ze zprávy mediální agentury ZenithOptimedia.
Výdaje za internetovou reklamu se příští rok zvýší o 28,2 procenta. Výdaje za reklamu v dalších médiích pravděpodobně vzrostou o 3,9 procenta.
Přesun reklamy na internet je v posledních několika letech nejžhavějším trendem v odvětví. Za letošní rok by výdaje za internetovou reklamu měly stoupnout o 31 procent. Tento přesun však přichází na úkor ostatních médií, jako novin a časopisů, kde naopak tempo růstu výdajů klesá.
Podle ZenithOptimedia má internetová reklama obrovský potenciál k dalšímu růstu. Její podíl na celkových výdajích za reklamu by tak mohl do roku 2009 stoupnout z letošních 5,8 procenta na 8,6 procenta.
Agentura ZenithOptimedia dodala, že i v dalších letech se bude celkový růst výdajů na reklamu pohybovat nad průměrem za posledních deset let. V roce 2007 se mají celkové výdaje na reklamu zvýšit o 5,4 procenta a o rok později o 5,8 procenta. V roce 2009 by měly stoupnout o 5,3 procenta, napsala agentura Reuters.

×

Google začal testovat systém reklamy pro rádia

Starší článek

Billboardy budou řidiče v Jihlavě vyzývat k pomalejší jízdě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více