Vodafone nasadil nad reklamu konkurence parohy
Na popud mobilního operátora Vodafone se na velkých reklamních plochách konkurence v Praze začaly objevovat parohy známé z jeho vánoční kampaně s falešnými soby. Upozornil na to server Mobil.cz. Podle vyjádření mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského je hlavním cílem tzv. guerilové kampaně upozornit na různé marketingové triky, které mají přilákat nové zákazníky.
“Víme o tom,” uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka bez dalších podrobností. Podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zatím nad jejími billboardy nic nevisí. “Teď ověřujeme, zda je to vůbec možné sdílet plochu, a uvidíme,” řekla.
Podle právníků oslovených serverem Mobil.cz jde pravděpodobně o nekalosoutěžní jednání a pokud by se jednoznačně prokázal podíl Vodafonu na takové činnosti, hrozí mu ze strany zadavatelů reklamních ploch žaloby.
Podle dostupných informacích se v pondělí večer objevily parohy na velkých reklamách O2 i T-Mobile v Praze, ale kampaň se má rozšířit i do dalších měst.
Vodafone podle Hrabovského používá tento typ kampaně pokaždé, když zhodnotí, že by měla smysl a účinný dopad na cílovou skupinu. “Naší strategií je, aby zákazník přesně věděl, za co platí a aby mohl naši nabídku využít v plné míře bez toho, aniž by se smluvně vázal nebo aniž by se ke svým volným minutám dostal až po provolání celého měsíčního paušálu,” uvedl.
Podle dostupných informací se parohy zatím objevily na bigboardech TM a O2 v Praze, ale údajně lze očekávat, že se rozšíří i do dalších měst.