Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vodafone nasadil nad reklamu konkurence parohy

Redakce MAM5. 12. 2006

Na popud mobilního operátora Vodafone se na velkých reklamních plochách konkurence v Praze začaly objevovat parohy známé z jeho vánoční kampaně s falešnými soby. Upozornil na to server Mobil.cz. Podle vyjádření mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského je hlavním cílem tzv. guerilové kampaně upozornit na různé marketingové triky, které mají přilákat nové zákazníky.
“Víme o tom,” uvedl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka bez dalších podrobností. Podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové zatím nad jejími billboardy nic nevisí. “Teď ověřujeme, zda je to vůbec možné sdílet plochu, a uvidíme,” řekla.
Podle právníků oslovených serverem Mobil.cz jde pravděpodobně o nekalosoutěžní jednání a pokud by se jednoznačně prokázal podíl Vodafonu na takové činnosti, hrozí mu ze strany zadavatelů reklamních ploch žaloby.
Podle dostupných informacích se v pondělí večer objevily parohy na velkých reklamách O2 i T-Mobile v Praze, ale kampaň se má rozšířit i do dalších měst.
Vodafone podle Hrabovského používá tento typ kampaně pokaždé, když zhodnotí, že by měla smysl a účinný dopad na cílovou skupinu. “Naší strategií je, aby zákazník přesně věděl, za co platí a aby mohl naši nabídku využít v plné míře bez toho, aniž by se smluvně vázal nebo aniž by se ke svým volným minutám dostal až po provolání celého měsíčního paušálu,” uvedl.
Podle dostupných informací se parohy zatím objevily na bigboardech TM a O2 v Praze, ale údajně lze očekávat, že se rozšíří i do dalších měst.

×

Reportérka BBC získala pasy 20 zemí EU, i český a slovenský

Starší článek

Yahoo! a Reuters nabídnou amatérské video

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více